IndaFotó képek

Címkék

alina (1) autó (1) baba (3) baba. (1) család (3) etetés (1) fog (2) hozzátáplálás (3) kórház (1) mozgás (3) pic (1) Címkefelhő

HTML

Lilypie 1st Birthday Ticker

bemutatkozom

2007.11.18. 18:28 - Moira

Na, ma átveszem anyától az írást. Ő mindig elsumákolja a dolgot, pedig annyi izgalmas dolog történik velem.
Elösször is bemutatkozom: Réka Brigitta vagyok. 2007 augusztus 24-én hajnalban születtem, 55 centisen, 3600 grammal. És már nagy hajam volt akkor is.
Azóta csak növök, mint a gomba, már hat és fél kiló vagyok. Sok mindenhez értek már: tudom szopni az ujjam (főleg a bal kezemet szeretem), sokat gyügyögök (nagyon szép hangom van ám) és figyelek minde érdekes dologra. Például a kezemre.Annyira érdekes ahogy ökölbe szorítom a mancsom, majd lassan közelítem a szememhez.Aztán szépen bele is paszírozom az arcomba, anya legnagyobb örömére. Meg kapálózom, ha anya megmutatja a kék madárkámat, vagy a macis csörgőt rázza.
Megfordulni még nem akarok, bár ha a pocakomra tesznek le, akkor próbálkozom, de ekkora testet nehéz mozgatni. A doki néni is ezt mondta. Elégedjenek meg azzal, hogy megtartom a fejem, kinyomom a felsőtestem és nézelődök figyelmesen.
Na mára ennyi, holnap folyatom.Sziasztok : Réka

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr45233315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása