IndaFotó képek

Címkék

alina (1) autó (1) baba (3) baba. (1) család (3) etetés (1) fog (2) hozzátáplálás (3) kórház (1) mozgás (3) pic (1) Címkefelhő

HTML

Lilypie 1st Birthday Ticker

a tornászlány

2008.03.12. 23:56 - Moira

Címkék: mozgás hozzátáplálás

Bizony, ez lennék én.
Most már ugyanis nemcsak hasról hátra, hanem vissza is tudok fordulni, mindezt kombinálva némi tolatással és oldalirányú forgásokkal száguldok a lakásban. Csak anya mindig visszarak a játszószőnyegre.
De én cseles vagyok, hiába van a szőnyegen olyan bizé fölül(ez a tornáztató része, én sem tudom hogy hívják, az az izé, amiről lelógnak a kis lógnivalók-jól megmondtam mi? a képen látható egyébként), én kibújok közötte, vagy ráhenteredek, és magamra borítom a szőnyegemet.
És lovacskáznék egész nap, csak anya nyápic, azt mondta nem bírja sokat emelgetni a popómat. Szörnyű.Meg a kádban is próbálok felállni.
Szóval a mozgásom egyre jobb.
És most már eszem húst is. Elsőre fura volt, de ez is izlett, anya örömére.
Jó éjt, sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr89378691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása