IndaFotó képek

Címkék

alina (1) autó (1) baba (3) baba. (1) család (3) etetés (1) fog (2) hozzátáplálás (3) kórház (1) mozgás (3) pic (1) Címkefelhő

HTML

Lilypie 1st Birthday Ticker

mutatványaim

2007.12.04. 00:00 - Moira

Sziasztok!
Egyre több dolgot tudok már csinálni. Már nem csak nézem a kezem, hanem a számbagyömöszölöm és rágcsálom. Anya szerint a fogam jön, mert rágok, mindent összenyálazok. Ez olyan jó móka.
És megfogom a macis csörgőmet, és azt is megpróbálom megenni. Kicsit nagy még nekem, de a füle azért belefér a számba. Anya most már a nagy kék madarat is oda meri nekem adni (eddig csak lóbálta előttem), mert azt is meg bírom tartani.
És sokat gyügyögök is. Szép hangom van, szeretem is ha hallják.Anyával és Apával is szoktam beszélgetni, de főleg azt szeretem, ha Anya énekel nekem.
NA mára ennyi, jó éjt!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr54251588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása