IndaFotó képek

Címkék

alina (1) autó (1) baba (3) baba. (1) család (3) etetés (1) fog (2) hozzátáplálás (3) kórház (1) mozgás (3) pic (1) Címkefelhő

HTML

Lilypie 1st Birthday Ticker

még mindig autó

2009.06.10. 00:17 - Moira

Címkék: autó

Egyre jobban elhatalmasodik a Rékán az autómánia, ha sétálni megyünk, megfogdossa az összeset, különös tekintettel a hűtőrácsra, az emblémákra, rendszámokra (ezeket meg is szokta puszilni- értsd, próbálja megnyalni :-) ), és az abroncsokra.

Egyre többet rajzol (gyakran mindkét kezével egyszerre), mutogatja, hogy kéri a tollakat tartó dobozt, és persze szét is szórja azokat. Meg összerajzolta a falat, az apja negy örömére. Én meg le akartam szedni (nedves törlőkendővel), ekkor jöttem rá, hogy a tintaceruzával rajzolt oda, így az addig nem túl feltünő nyomot eléggé szétkentem. Kb, mint Mr. Bean a filmben. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr71175849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyamadár · http://atmenetiallapot.freeblog.hu/ 2009.06.25. 08:38:10

Hááát azért ez az autómánia nem lehet egyszerű :))))

A nedves törlőkendős baki meg durva lehetett :))

Nilüfer 2009.07.05. 18:00:07

Ez a gyerek annyira édes, hogy megkértem a kezét Sámuel nevű unokám részére:)

Moira 2009.07.08. 00:11:51

@anyamadár: Hát igen, az apjára ütött a gyerek, a férjem is imádja a kocsikat, jópár volt neki. Most voltunk nyaralni, a gyerek beült a sofőrülésre (a leparkolt autóban) felvette az apja napszemüvegét, állítgatta a sebváltót, a tükröket, aztán miközben végig fogta a kormányt lecsúszott az ülésről, és a pedálokat kezdte taposni. :-)
A tintaceruzát végül leszedtem a falról, csak elsőre maszatolódott, utána sikerült leszedni.

Moira 2009.07.08. 00:25:28

@Nilüfer: Engedélyezem!:-)
A lányoddal már úgyis dumáltuk korábban, hogy összeházasítjuk a két gyereket. :-)
Volt neked webalbumod a Samuról, ugye? Megadnád a címét? Csak hogy én is nézelődhessek.
Köszönöm


süti beállítások módosítása