IndaFotó képek

Címkék

alina (1) autó (1) baba (3) baba. (1) család (3) etetés (1) fog (2) hozzátáplálás (3) kórház (1) mozgás (3) pic (1) Címkefelhő

HTML

Lilypie 1st Birthday Ticker

újra a fedélzeten

2009.02.16. 00:52 - Moira

Szorri mindenkitől, megint jóideje nem írtam, de (hálistennek) több a melóm (és kevesebb az időm), csinálom a másik blogomat is (mamakedvence.blogspot.com), gyöngyözök, és mostanság még horgolok is. Lecseréltük a kocsinkat is, jelenleg meg az egyik "kedves" szomszéddal balhézom folyamatosan a vízszámlák miatt, úgyhogy néha nagyon hulla vagyok.

Rólam ennyi elég is, pár apróság a nagylányról:

Pénteken Anyósomnál pakolgatta a nagyija smikcuccait a kis neszeszerből ki-be, mindegyiknek levett a kupakját. Egyszercsak Anyósom szól, hogy összekente vele a kezét. Gondoltam magamban milyen jó lesz lesikálni róla, nézem a gyereket - hát a száját is kikente ez a csaj! És nem kente mellé, gyönyörű cseresznyepiros kis szájjal illegette magát, kész hölgy már. :-)

És táncol, de úgy, hogy mindenki megszakad a nevetéstől aki nézi. Több stílusban nyomja, van a körbe-körbe (az egyik kezét közben a háta mögé teszi), a szőlőtaposós-helybenfutós, illetve a rogyasztott lábakkal lassan lépkedek forma. Meg néha úgy kitolja a kis pocakját, nagyon édes.

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr59945705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyamadár · http://atmenetiallapot.freeblog.hu/ 2009.02.22. 22:45:24

Óóó kép nincs a kis hercegnőről? A rúzzsal? :))) Nagyon édes lehetett.

Moira 2009.02.22. 23:44:29

@anyamadár: Szia! Sajna nem, annyiyra nevettem, hogy elfelejtettem lekapni a telefonnal. Ma lefotóztam viszont, ahogy elaludt a fotelben. :-)
Majd a hugom gépén remélhetőleg fel tudom tölteni.

Olvastam a blogodon a fogamzásgátlásos posztokat, nagyon jó volt, bár én még mindig bizonytalan vagyok ebben a témában :-S
Szép napokat nektek!


süti beállítások módosítása