IndaFotó képek

Címkék

alina (1) autó (1) baba (3) baba. (1) család (3) etetés (1) fog (2) hozzátáplálás (3) kórház (1) mozgás (3) pic (1) Címkefelhő

HTML

Lilypie 1st Birthday Ticker

Fürdés

2007.09.22. 21:40 - Moira

Tegnapelőtt eljött a nagy nap, és a kiscsajszi első ízben fürdött Apával a nagy kádban. A gyerek is élvezte a dolgot (csöndesen nézelődött), de szerintem Apa életében ez nagyobb élmény volt. Annyira odavolt érte, h a pancsizás tegnap is megismétlődött  közmegelégedésre. Ma sajna nem, mert dolgozik. Olyan édes volt, megkérdezte a picurt, h milyen volt Apával fürdeni, mire az frappánsan válszolt is: "gööö" Hogy ez pontosan mit jelent,még nem tudom, de valszeg tetszett neki a dolog.
Azt még meg sem írtam h múlt hét végén sikerült leugranunk egy két napos miniszabira faterék telkére. Az út oda-vissza eseménytelenül telt (értsd: végigaludt az egészet- én meg végre ülhettem elől). Az idő is szép volt így tudott levegőzni a kicsi, viszont éjjel nem akart aludni. Nem hisztizett, vsak abban a pillanatban, h le akartam tenni, jött a nyüszögés. Hajnali 3-kor baludtunk egy kicsit mindketten, de felébredtem apámra aki bejött, h lekapcsolja a villanyt. Rámhozta a frászt teljesen, ráadásul pár percre rá a kisasszony is újra felébredt. Végül azért elaludt, és összességében az egész kellemes volt. Jól esett egy kicsit kimozdulni itthonról.

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr81173408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása