IndaFotó képek

Címkék

alina (1) autó (1) baba (3) baba. (1) család (3) etetés (1) fog (2) hozzátáplálás (3) kórház (1) mozgás (3) pic (1) Címkefelhő

HTML

Lilypie 1st Birthday Ticker

Pancsi 2

2007.09.24. 16:51 - Moira

Na tegnap velem fürdött a leányzó és úgy néz ki, h velem is élvezte a dolgot.
Az éjszaka viszont elég lepra volt, mikor lefeküdtem, a kishölgy egyből ébredt, kajáltunk. A Párpmnak meg annyira fájt az izületi gyulladása, h nem bírt aludni. Így én sem aludtam vmi sokat, ráadásul egy hülyeségen totál fölhúztam magam. Még ma is morci vagyok tőle, pedig ettől nem lesz jobb :-S
Na mindegy. A kisasszony végre alszik, Apa ugyszintén .
Jó hír viszont, h szerdán jön Nagyim és hoz palacsintát! :-))) Mégiscsak szép az élet.

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr59175683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása