IndaFotó képek

Címkék

alina (1) autó (1) baba (3) baba. (1) család (3) etetés (1) fog (2) hozzátáplálás (3) kórház (1) mozgás (3) pic (1) Címkefelhő

HTML

Lilypie 1st Birthday Ticker

kacagás

2007.12.17. 21:47 - Moira

Sziasztok!
Lassan itt a Karácsony, ezért Anya vett nekem egy szép Next rózsaszín ruhácskát, és egy jó meleg kertésznacit. Meg kaptam rózsaszín harisnyákat és kiscipőt is. Apa imád nekem ilyen csajszis holmikat venni.
Tegnap pedig nevettem egy nagyot. Anya teljesen elérzékenyült és Apa is örült, ráadásul ma megismételtem eme tudományom. Muszáj nevetnem, ha Anya ennyire puszilgatja az arcom.

De a legizgisebbet nem is mondatm még, ma majdnem megettem egy cikk mandarint. Anya odanyújtotta, hogy megnyalogassam (kostóltam már így szőlőt és almát is) én meg beszippantottam a számba. Anya alig győzte kikapni. Már várom, hogy ilyen finomakat is egyek, ne csak tejecskét, de Anya azt mondta, még egy hónapot várnom kell.
Sziasztok, boldog ünnepeket!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr26267554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

begyszli 2007.12.19. 15:59:29

Szia Moira! Végig olvastam és végig néztem. Nagyon-nagyon klassz! Jók a dumák is, de legfőképp a képek. Imádni való kis rosszcsont. Nagyon csajszis már most! És nagyon hasonlít rád!

Moira 2007.12.19. 23:07:30

Szia Begyszli!
Nagy kópé a leányzó! Ez a képeken annyira nem látszik, na de élőben...
Egyébként az apjára is nagyon hasonlít, láttam róla régi képeket, ugyanaz pepitában.


süti beállítások módosítása